معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با اجرای سیاست تمرکززدایی، برگزاری عمده جشنواره‌های فرهنگی و هنری استان به شهرستان‌ها واگذار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری ششمین جشنواره شعر استان در فاروج گفت: به جز جشنواره تئاتر رضوی که در بجنورد برگزار می‌شود ، دیگر جشنواره‌های استانی را شهرستان‌ها میزبانی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی در استان محدود به مرکز استان نیست ، گفت: دیگر شهرستان‌های استان نیز استعداد و قابلیت‌های فراوانی دارند که باید فرصت شکوفایی این توانمندی‌ها به آنان داده شود.

رضایی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر استانی ، آموزش و حمایت از تولیدات شاعران را از اهداف برپایی این رویداد دانست و افزود: این جریان فرهنگی علاوه بر فرصت تبادل تجربیات شاعران ، سنگ محک مناسبی برای دیده شدن ظرفیت‌های ادبی و نهان استان است.

وی اظهار کرد: ششمین جشنواره شعر استان خراسان شمالی در چهار بخش اصلی ، ویژه ، جنبی و نوقلمان ٣٠ آبانماه در فاروج برگزار می‌شود که داوطلبان می‌توانند تا ١٤ آبانماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام / ب 

ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی آبان ماه  سال جاری در فاروج برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.