خطیب جمعه کرمان گفت: دشمن سعی دارد اوضاع کشور را با سیاه نمایی بسیار بد نمایش داده ومردم را حساس کند که باید دربرابراین فتنه ها هوشیار بود.

دربرابر دشمن هوشیاری بالایی نیاز استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور خطیب جمعه شهر کرمان در مراسم نمازجمعه این هفته کرمان که در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد،گفت: هوشیاری مردم در برابر نقشه‌های دشمن، توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.


وی افزود: آشنایی با فتنه‌های دشمن و دشمنی و خصومت دیرینه با مردم و نظام جمهوری اسلامی از مهمترین مسائل روز است که باید توسط کارشناسان مورد تحقیق قرار گرفته وراه درست برخورد با آن به مردم آموزش داده شود.


خطیب جمعه کرمان بیان کرد: دشمن با تبلیغات در فضای مجازی می‌خواهد همه چیز را در کشور سیاه نشان دهد و برخی سیاه نمایی‌ها در فضای مجازی در خدمت طرح و نقشه دشمنان است که مردم به ویژه نسل جوان باید هوشیار باشند.


وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران اظهار داشت: مقام معظم رهبری از چند سال قبل با هوشیاری بر مسائل اقتصادی تکیه داشتند که برخی از آن‌ها عمل شد و بعضی هم رخ نداد.

حجت الاسلام عرب پور بیان کرد: برخی اخبار از فساد همه مسئولان منتشر می‌شود، اما باید با انصاف قضاوت کنیم و بسیاری از مدیران کشور پاکدست هستند و باید با مدیران فاسد برخورد جدی شود.

وی با اشاره به حوادث امنیتی در اهواز و سیستان بلوچستان گفت: مسئولان باید حواسشان جمع باشد و در جایی که قابل پیش بینی است از وقوع آن جلوگیری و با قصور‌ها برخورد شود.

خطیب  جمعه کرمان با اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین افزود: این راهپیمایی را باید به عنوان حماسه اربعین تعبیر کنیم و اگر اسارت زینب کبری (ص) و اهلبیت (ع) و راهپیمایی اربعین نبود نهضت حسینی فراموش می‌شد.

وی تصریح کرد: زیارت و راهپیمایی اربعین در عراق یک سنت است و برغم تمام محدودیت‌ها در زمان رژیم صدام، امروز بیش از ۲۰ میلیون نفر از مردم عراق و شیعیان ۴۰ کشور دنیا در این واقعه عظیم مذهبی شرکت می کنند.

حجت الاسلام عرب پور اظهارداشت: حضور در مراسم اربعین حسینی نمادی از قدرت اسلام در برابر استکبار و عشق و ارادت به اهل بیت (ع) است که برغم تهدید‌های چند ساله اخیر گروه‌های تکفیری باشکوه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امسال نیز با وجود برخی مسائل اقتصادی، عاشقان امام حسین (ع) سر از پا نمی‌شناسند و تاکنون بیش از یک میلیون ویزا در کشور برای زائران صادر شده است و همین جا باید از همه دست اندرکاران برگزاری این همایش بزرگ بین المللی ومهم قدردانی کنیم.

خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: تعاون در قرآن کریم به معنای حمایت و پشتیبانی است و از مسائل مهم اسلامی به شمار می رود.

وی افزود: در دین حمایت به کار‌های خیر و نیکو محدود می‌شود و شرارت و گناه جزو خیر و تعاون محسوب نمی‌شود.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به فرا رسیدن اول آبان سالروز شهادت مصطفی خمینی فرزند امام (ره) گفت: شهادت این عالم بزرگوار چهره رژیم پهلوی را بیش از پیش افشا کرد و خون تازه‌ای به مبارزه علیه رژیم شاه تزریق کرد که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی خواستار توجه مدیران به حل مشکلات مردمی به ویژه در بخش های اقتصادی شد.

انتهای پیام/ح

هوشیاری در برابر نقشه های دشمن الزامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار