وجود 8 دستگاه نمک‌ پاش مکانیزه در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از وجود 8 دستگاه نمک پاش مکانیزه در استان خبر داد.

وجود 8 دستگاه نمک‌ پاش مکانیزه در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی‌ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه 4 دستگاه جاروی مکانیزه در هر 4 منطقه شهری همدان فعال است، اظهار کرد: این دستگاه‌ها در معابری استفاده می‌شوند که حضور عوامل انسانی با خطراتی مواجه است.

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه دستگاه جدید خریداری‌ شده شست‌ و شوی خیابان را نیز انجام می‌دهد، تصریح کرد: این دستگاه در پیاده‌ راه بوعلی آزموده شده و پس از چند نوبت آزمون از هفته جاری به‌ صورت عملیاتی وارد فرآیند تنظیف شهر می‌شود.

معاون خدمات شهری همدان افزود:اقدامات لازم برای خریداری 4 دستگاه نمک‌ پاش مکانیزه نیز در حال انجام است که حداقل تا زمستان پیشرو2 دستگاه وارد مدار می‌شود.

علی‌ ضمیر به 8 دستگاه نمک ‌پاش مکانیزه در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از این دستگاه‌ها برای معابر بالای 12 متر و 18 متر استفاده می‌شود تا رفت ‌و‌ آمد مردم در زمستان تسهیل شود.

وی از خرید یک دستگاه باکس‌شور برای باکس‌های زباله سطح شهر خبر داد و گفت: این دستگاه‌های مکانیزه شست‌ و شوی باکس‌های زباله را بدون اینکه آلودگی زیست‌محیطی ایجاد کند انجام می‌دهند و باکس زباله را در داخل منبع خود شست‌ و شو می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تأکید کرد: تأخیر ایجاد شده در خریداری این ماشین‌ آلات به دلیل نوسانات در نرخ ارز بود که به‌ زودی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

خریداری 4 دستگاه نمک پاش مکانیزه  در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.