همدان میزبان چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری نهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری، سوغات و صنایع دستی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاهان داروئی از یکم تا ۶ آبان در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان خبرداد.

همدان میزبان چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسین رجبیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: ۱۲۰ واحد شرکت کننده از استان‌های اصفهان، البرز، قزوین، کرمانشاه، یزد، فارس، کرمان، مرکزی، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، تهران، خراسان رضوی و همدان در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه کالا می‌پردازند.

وی تصریح کرد: همزمان با این نمایشگاه و با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان کلاس‌های آموزشی در زمینه نگهداری گل وگیاه آپارتمانی، کاشت زعفران و سبزی کاری برگزار خواهد شد مشاوره گیاهپزشکی توسط کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب از این عنوان نمایشگاهی در سال‌های گذشته، مشارکت کنندگان نیز به خوبی از این نمایشگاه استقبال کرده وهر کدام سعی کرده‌اند بهترین و با کیفیت‌ترین محصول خود را ارائه دهند.

رجبیان با بیان اینکه تنوع گستردگی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می‌تواند جوابگوی تمامی سلایق و ذائقه‌ها باشد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از یکم تا ۶ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ و در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۰:۳۰ پذیرای مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/ز

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.