مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش 11 درصدی تردد از مرز مهران خبر داد.

افزایش 11 درصدی تردد زائران درمرز مهران

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام: نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اعلام کرد : از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 180 هزار زائر از مرز مهران تردد کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.


وی با اشاره به اینکه افزایش کل تردد ها در سال جاری نسبت به مشابه سال قبل 2/3 درصد افزایش داشته است، تاکید کرد : موج حضور زائران در اربعین آغاز شده و هر لحظه بر تعداد زائران حسینی در مرز مهران افزوده می شود.


وی با بیان عبور راحت و بدون معطلی زائران از مرز مهران به مقصد عتبات عالیات اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر (ورود و خروج) از مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات سفر کردند.


دلخواه از آمادگی امکانات و زیرساخت لازم در پایانه مرزی مهران برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی خبر داد و افزود : با توجه به تمهیدات صورت گرفته این مرز ظرفیت تردد روزانه 185 هزار زائر را دارد.


وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای تسهیل خروج و ورود زائران اربعین از گذرگاه مرزی مهران آماده است ضمن اینکه نقاط حادثه خیز مسیرهای منتهی به پایانه مرزی شناسایی شده و ایمن سازی شده اند.

 

انتهای پیام/ه

افزایش ترددها در مرز مهران

برچسب ها: اربعین97 ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.