تاکنون ۴۳ هزار مازندرانی برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران با بیان اینکه تاکنون ۴۳ هزار مازندرانی برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کردند، گفت: پیش بینی می‌ شود آمار ثبت نام تا اربعین حسینی به بیش از ۵۰ هزار نفر برسد.

وی افزود: تاکنون برای ۳۸ هزار نفر از زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، روادید سفر به عراق صادر شده است.

حسین زادگان همچنین از برپایی ۱۱ موکب برای خدمات رسانی به زایران خبر داد و گفت: یک موکب در مرز مهران و ۱۰ موکب دیگر در خاک کشور عراق مستقر شده است.

وی خدمات رسانی یکسان برای تمامی زائران کربلای معلی و واگذاری موکب‌های ستاد اربعین حسینی به خود مردم را هدف مهم تشکیل این ستاد برشمرد و افزود: موکب‌های ستاد اربعین حسینی مجهز به امکاناتی نظیر خودرو‌های آتش نشانی، آمبولانس، کانکس یخچال دار حمل گوشت، تانکر آب، تانکر سوخت، موتور برق و جرثقیل هستند که همه آن‌ها از محل کمک‌های مردمی و بدون اختصاص بودجه دولتی تامین شده است تا به زائرین اربعین خدمات رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران با بیان اینکه حدود ۱۰۲ دستگاه کامیونت و تریلی برای حمل کالا، تجهیزات اسکان و تغذیه در عراق به کار گرفته شده است، گفت: پیاده روی اربعین به عنوان حرکتی مردمی، خودجوش، بازدارنده، اثرگذار و در کانون توجه جهانی قرار دارد.

انتهای پیام/ م

ادامه ثبت نام مازندرانی‌ ها برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.