نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری میلاد دو نور معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آخرین مرحله سوم مسابقات دوچرخه سواری میلاد دو نور به پایان رسید و با اتمام این مرحله پرونده این مسابقات با قهرمانی تیم پیشگامان کویر یزد بسته شد و امیر کلاهدوز دوچرخه سوار این تیم قهرمان مرحله سوم و نهایی این تور شد.
دوچرخه سوار یزدی با زمان ۱:۲۲:۵۶ زودتر از سایرین به خط پایان رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت و مهدی گنج خانلو و حسین ناطقی هردو از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم در رتبه‌های دوم و سوم، نشان‌های های نقره و برنز را کسب کردند.

سومین و آخرین مرحله تور دوچرخه سواری میلاد دو نور در مسافت ۱۲۰ کیلومتر در شهرستان خمین برگزار شد.

تور میلاد دو نور پس از ۶ سال وقفه  از روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور ۷۲ دوچرخه سوار از ۱۵ تیم باشگاهی به میزبانی شهر اراک آغاز شدو بعد از طی ۳ مرحله در ۳ روز پنج شنبه، جمعه و شنبه  به پایان رسید.

مرحله دوم این رقابت‌ها هم دیروز به میزبانی شهر جدید مهاجران در مسافت ۱۲۰ کیلومتری برگزار شد وحسین ناطقی دوچرخه سوار فولاد مبارکه سپاهان محسن رحمانی از تیم استان مرکزی و محمد گنج خانلو از تیم سپاهان  اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

مرحله اول مسابقات میلاد ۲ نور هم در۱۵دور ۸ کیلومتری در اراک برگزار شدو محمد گنج خانلو از تیم سپاهان اصفهان، محمد رجبلو از بالابان چابهار و امیر کلاهدوز از پیشگامان کویر یزد اول تا سوم شدند.

پایان مسابقات دوچرخه سواری میلاد دو نور با قهرمانی یزد

انتهای پیام/ ج

معرفی نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری میلاد دو نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.