جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان، از رفع تصرف ۴۳۶ هکتار از اراضی ملی در شهرستان "ایرانشهر"خبر داد.

سردار احمد طاهری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایرانشهر مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی ملی در بخش "بمپور"، دهستان "دامن" و روستای "تمپ ریگان" توسط افرادی سودجو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس آگاهی مشخص شد افراد سوجو ضمن تصرف ۴۳۶ هکتار اراضی به ارزش تقریبی ۱۱۰ میلیارد ریال با حفر چند حلقه چاه آب غیرمجاز و موتورخانه، به مدت چند سال در این زمین‌ها کشاورزی کرده اند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر پس از بررسی این دقیق پرونده زمین خواری، با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی ادله و مستندات کافی را در خصوص تصرف اراضی ملی توسط این افراد جمع آوری و با هماهنگی‌های قضائی وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات که تیم‌هایی از یگان امداد، پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر به همراه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی حضور داشتند ضمن رفع تصرف این اراضی ملی، چاه‌های غیرمجاز مسدود شدند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی ۶ متهم این پرونده به مراجع قضائی تاکید کرد: پلیس با زمین خواران و افراد سودجو که به اراضی ملی دست درازی کنند با جدیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

 

انتهای پیام/پ

رفع تصرف از اراضی ملی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار