معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مصداقی برای توسعه فرهنگ ورزش بین اولیا و مسئولان مدارس است.

تقویت جایگاه ورزش در بین اولیا و مسئولان مدارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رقیه کرمانیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان  در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در دبستان ۲۲ بهمن اردکان گفت : در عصر حاضر که با توسعه تکنولوژی‌ها و کم تحرکی همراه است خانواده‌ها، مدارس و سایر دستگاه‌های مرتبط بر ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت جسمی  دانش آموزان توجه  ویژه ای داشته باشند.

کرمانیان با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری  المپیاد‌های ورزشی ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی به منظور حفظ و ارتقاء سلامت، ایجاد نشاط و شادابی در بین آحاد مردم به ویژه دانش آموزان  است افزود : دانش آموزان باید یاد بگیرند و به والدین خود هم آموزش دهند که تحرک داشته باشند ورزش را جزء برنامه ی روزانه خود قرار دهند زیرا اگر بدن سالم باشد مسلما زندگی سالمی هم داریم .

وی  با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در آینده زندگی شاد و سالمی داشته باشیم باید  بدن خود را به ورزش عادت دهیم  افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مصداقی برای توسعه فرهنگ ورزش است.

ملیحه رضایی مدیر دبستان ۲۲ بهمن ارکان نیز در این مراسم گفت: شعار این المپیاد ، دانش آموز فعال، مدرسه شاد، جامعه‌ی سالم است  و تاکنون دانش آموزان در ۷ رشته ورزشی  اعلام آمادگی کردند.

رضایی افزود : همه ساله این برنامه را در این مدارس اجرا می کنیم و دانش آموزان به خوبی در این برنامه شرکت می کنند.

انتهای پیام/ی

توجه ویژه خانواده ها به فرهنگ ورزش و فعالیت جسمی دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار