به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

6654...0917: از یکی از شهرستانهای استان فارس، خرمبید پیام می دهم. در شهرستان ما مدتی است که پزشک عمومی و پزشک خانواده نیست. با شبکه بهداشت تماس می گیریم می گویند که پزشک های عمومی همگی رفتند دنبال تخصص و کسی هم جواب گو نیست. یعنی در این شهرستان کسی نیاز به پزشک عمومی داشته باشه باید چه کار کند و این در صورتی هست که بیمارستان هم مبلغ ویزیت پزشک عمومی رو برای دفترچه سلامت به صورت آزاد محاسبه می کند. خواهشمند است این مشکل به صورت جد بررسی شود.

 

1023...0919: عاجزانه ازشما تقاضا داریم نتایج مبهم آزمون سردفتری را بررسی کنید.

 

5089...0919: لطف بفرمایید در مورد برگزاری یا عدم برگزاری آزمون تیزهوشان از وزیر سوال بفرمایید. پارسال دیر هنگام زمانی که داوطلبان تقریبا آماده آزمون بودند اعلام شد برگزار نمی شود و بعد از کلی تغییر نظر و سرگردانی دانش آموزان نهایتا برگزار کردند. امسال زودتر نظر قطعی و غیر قابل تغییر را اعلام بفرمایند تا دانش آموزان از سردرگمی در بیایند. یسیار ممنون. خواهشا حتما پیگیری کنید.

 

6246...0937: بچه من 4 ماه به دنیا آمده ولی یارانه به او نمی دهند. با این گرونی بگویید که ما باید چه کار کنیم و خیلی بچه های دیگه که مثل بچه من به دنیا آمدند.

 

0028...0911: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان که در کنار مردم در این روزهای سخت اقتصادی درد و دل مردم را به گوش مسئولین می رسانید. لطفا از دولت مردان سوال کنید پس چه شد این بسته حمایتی. آخر تاکی شعار.باز هم از شما کمال تشکر را داریم. از طرف جمعی از کارگران از شهر گرگان.

 

5910...0903: من از روستای بهاءآباد شهرستان زرند استان کرمان هستم. لطفا از مسئولین سوال کنید که چرا سهام عدات به ما تعلق نمی گیرد. در صورتی که سه بار ثبت نام کرده ایم ولی هیچ اسم و نامی از ما وارد سیستم نشده است.  یا حداقل اسم آن را سهام اختیاری بذارید.  این سهام عدات نیست. واقعا این اسم در شأن جمهوری اسلامی نیست .شما را به خدا قسم این پیام را پیگیری کنید.



6919...0917: چرا اینترنت می گیریم بیشترین هزینش برای شبانه از 2 تا 7 صبح است. آخه چه کسی از ساعت 2 تا 7 صبح اینترنت کار می کند. چرا همه بسته ها شبانه هم داره. ما اگر شبانه نخواهیم باید چه کنیم. الان باید این همه هزینه بدهیم و شبانه هم استفاده نمی کنیم. رسیدگی کنید.

 

1658...0918:در هیچ جای شهرستان بیجار روغن نباتی پیدا نمی شود.  سید قاسم نبوی شهر پیرتاج.

 

4338...0918: چرا هر سال می گویند حقوق بازنشستگان را به دوملیون می رسانیم چی شد با یک ملیون 170000هزار تومان 350 هزاران قسط پرداخت می کنیم. چکار کنیم با چند سرعاعله.

 

3622...0919: در بهارستان رباط کریم هر چه به سامانه ۱۲۴زنگ می زنم گزارش دو تا سوپرمارکت بزرگ که خون مردم را در شیشه کردن و قیمت رب را پاک کردند و تارخ تولید و انقضا را دارد به یکی ۲۰ و یکی۱۸ می فر وشند. کسی جواب نمی دهد.  شما به خاطر خدا و مردم یک کاری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار