عضو فراکسیون کارگری گفت: ما به منظور بررسی نحوه جبران کاهش قدرت خرید افراد به ویژه دستمزد بگیران درخواست جلسه غیرعلنی با حضور مسئولان دولتی داده‌ایم.


عینی/ خالقی/ درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی نحوه جبران کاهش قدرت خرید دستمزد بگیرانحسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون کارگری مجلس در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون گفت: در این نشست پس از تبادل نظر درباره تصمیم‌گیری برای جبران کاهش قدرت خرید دستمزد بگیران در حوزه خصوصی و غیرخصوصی قرار شد، تقاضای برگزاری جلسه غیرعلنی صورت بگیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر میمه اظهار کرد: درخواست برگزاری این جلسه برای آن است که بتوان موضع‌گیری ها و مسائل را با حضور مسئولان دولتی در یک شرایط بهتر مطرح کرد، زیرا در جلسه غیرعلنی می‌توان مسائل را خارج از محدودیت زمانی بیان کرد.

وی اظهار کرد: درخواست دیگر فراکسیون درباره نحوه جبران کاهش خرید افراد دستمزد بگیر به ویژه کارگران است، البته در کنار این بحث، موضوع بازنشستگان هم بررسی شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: اعضای فراکسیون کارگری در این نشست اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق کارگران و بازنشستگان را بر اساس ماده 12 قانون برنامه ششم توسعه داشتند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: در این نشست همچنین قرار شد طرحی درباره تشکیل شورای عالی دستمزد برای دوبار در سال تدوین شود، زیرا اکنون این شورا تنها یک بار در سال تشکیل جلسه می‌دهد.

عضو فراکسیون کارگری گفت: با توجه به نوسانات، تورم و کاهش قدرت خرید کارگران باید شورای عالی دستمزد در مواقع ضروری هم تشکیل جلسه دهد و قدرت خرید این افراد را بررسی کرده و میزان حقوق‌ها را افزایش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
با هر گرانی یک خوراکی از سبد خانواده کم میشود. گوشت،مرغ ، تخم مرغ ، سیب زمینی پر و. ...حالا هم با ابن قیمت روغن نباتی و مواد شوینده البته این نمایندگان و دولتمردان از ما فقرا و کم درآمدان خبری ندارند.
آخرین اخبار