سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور موافقت اصولی جهت احداث واحد پذیرایی بین راهی در جاده سردابه اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جلسه کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: این واحد پذیرایی در راستای خدمت رسانی بهینه به گردشگران در یکی از محورهای گردشگری اردبیل احداث می شود.

وی افزود: در جلسه کمیته فنی هفت پرونده سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت که یکی از این پرونده ها احداث واحد پذیرایی سردابه بود و به دلیل ارائه طرح متناسب با ضوابط قانونی و توان مالی سرمایه گذار موافقت اصولی اولیه صادر شد.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: از هفت پرونده، با سه مورد به دلیل عدم توانایی مالی و مغایرت قانونی مخالفت شد.

محمودی ادامه داد: همچنین با احداث مجتمع گردشگری و هتل پنج ستاره در ازناو خلخال، مجتمع تفریحی و توریستی در آلوارس و مرکز تفریحی در روستای جبه درق مشکین شهر موافقت شده است.

وی اشتغال پیش بینی شده این چهار پروژه را 237 نفر عنوان و تاکید کرد: حجم سرمایه گذاری این پروژه ها نیز بالغ بر 118 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ع

جاده سردابه- اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.