سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 36 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی در اردبیل فعال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی ،سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی فعالیت دفاتر و تاسیسات گردشگری اردبیل اظهار داشت: تاکنون ۵۰ دفتر خدمات مسافرتی در اردبیل راه‌اندازی شده و در راستای ارائه خدمات به مسافران فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در راستای توسعه بخش گردشگری استان اردبیل و معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های استان در این حوزه 70 راهنمای گردشگری در استان از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده و مشغول به فعالیت هستند که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم در زمینه برگزاری دوره‌های تربیت رهنما اقدامات بیشتر انجام دهیم.

عبداللهی با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت 50 دفتر خدمات مسافرتی در اردبیل بیان کرد: امسال 10 پروانه دفاتر خدمات مسافرتی تمدید پروانه شده، چهار مورد پروانه در کمیسیون بررسی تائید شده و هشت مورد دیگر نیز در دست بررسی برای صدور مجوز هستند که این اقدامات در راستای توسعه فعالیت‌ها در بخش گردشگری به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از فعالیت 36 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی در اردبیل خبر داد و افزود: دو واحد پذیرایی نیز از موقت به دائم تبدیل شده‌اند و صدور مجوز برای دو درخواست جدید نیز در حال بررسی است.

دباغ عبداللهی با اشاره به تمدید پروانه فعالیت 6 واحد پذیرایی در اردبیل تصریح کرد: باید با نظارت و بررسی‌های لازم از فعالیت این واحدها تلاش کنیم تا شاهد خدمات‌رسانی مناسب و کیفی این وحدها به مسافران و گردشگران باشیم و نارضایتی‌ها را در این حوزه به حداقل برسانیم.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استان اردبیل در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی بوده که در صورت توجه به این قابلیت‌ها می‌توانیم توسعه همه‌جانبه استان را فراهم آوریم و جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به این منطقه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ع

فعالیت دفتر خدمات مسافرتی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.