نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با سخنرانی رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و دبیرکل این تشکل برگزار می‌شود.


ماهیت نظام سلطه به استضعاف کشاندن ملت‌هاست/استکبارستیزی، موضوع نشست آتی جامعه اسلامی مهندسینعلیرضا خجسته‌پور، قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران گفت: ماهیت نظام سلطه به استضعاف کشاندن ملت‌ها و بهره کشی از آنهاست و هر کشوری که به این خواست استکبار تن ندهد، مغضوب واقع خواهد شد.

وی رفتار‌ها و گفته‌های رئیس جمهور آمریکا را درباره رژیم سعودی یادآور شد و افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی، ایران عزیز در جهان سربلند است و تمام فشار‌هایی که بر ملت ما و کشور ما وارد میشود به جهت این اراده ملت ایران است که نمی‌خواهد زیر یوغ استعمار باشد.

خجسته‌پور با اشاره به جزییات نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: طبق روال هر ماه، نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با سخنرانی محمدجواد لاریجانی، رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه و محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پنجم آبان ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در دفتر مرکزی این تشکل برگزار می‌شود.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین موضوع این جلسه استکبار جهانی و دشمنی نظام سلطه با ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با عنایت به درپیش بودن یوم الله سیزدهم آبان محور اصلی مباحث در خصوص مبارزه با استکبار جهانی و دشمنی نظام سلطه با ایران اسلامی است.

شایان ذکر است نشست‌های ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با حضور اعضای این تشکل و اصحاب رسانه در دفتر مرکزی این حزب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار