معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: در شش ماهه نخست امسال چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرهاد کاظمی گفت: کمیته امداد کردستان به عنوان دستگاه برتر و فعال در زمینه کمک به ازدواج جوانان این استان معرفی شد.

وی با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان یکی از برنامه های این نهاد است، افزود: کمیته امداد این استان در بین دستگاه هایی که در زمینه امور جوانان فعالیت می کنند موفق به کسب عنوان دستگاه فعال و برتر در جهت کمک به ازدواج جوانان شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان با بیان اینکه سال گذشته به دو هزار و ۵۰۰ مددجوی این نهاد کمک ‌هزینه ازدواج پرداخت شده است، ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال نیز چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌ هزینه ازدواج پرداخت‌ شد.

کاظمی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ به ازدواج دو هزار جوان نیازمند کردستانی و تحت حمایت این نهاد کمک شده است، یادآور شد: سهمیه اختصاص داده ‌شده در این زمینه دو هزار نفر بوده است که تاکنون شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه ازدواج سال جاری بوده‌ ایم و در شش ماهه دوم سال نیز روند پرداخت ادامه خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به اینکه در کنار پرداخت کمک ‌هزینه ازدواج برگزاری دوره ‌های آموزش همسران جوان و جلسه ‌های مشاوره و راهنمایی نیز جزو خدمات این نهاد است، بیان کرد: همه مزدوجین تحت حمایت قبل از دریافت کمک ‌هزینه ازدواج در جلسات مشاوره این نهاد شرکت می ‌کنند.

انتهای پیام/م

پرداخت کمک هزینه ازدواج به جوانان کردستانی

 

برچسب ها: جوانان ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.