معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از شماره گذاری 62 درصد از کمباین ها و تراکتورهای موجود استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد شهریار، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل که در کمیته مکانیزاسیون کشاورزی استان در محل این سازمان سخن می گفت، با اعلام این خبر افزود: شماره گذاری بیش از 62 درصد از تراکتور و کمباین های موجود استان به پایان رسیده است. 

وی با اشاره به حذف جریمه عدم داشتن بیمه برای ماشین های کشاورزی تا مورخ نوزدهم آذرماه سالجاری و افزایش زمان فراغت کشاورزان در نیمه دوم سال، خواستار همکاری لازم دستگاههای ذیربط از جمله معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری، معاونت روستایی استانداری و مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه در جهت ایجاد شرایط مناسب برای اتمام شماره گذاری ماشین های کشاورزی استان گردیدند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: مالکین ماشین های کشاورزی با عمر تا 25 سال می توانند جهت اخذ اطلاعات لازم در خصوص طرح به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان یا مراکز خدمات جهاد کشاورزی منطقه مراجعه نمایند .

شهریار افزود: لازم به توضیح است که در این طرح پلیس راهور ضمن صدور پلاک برای کلیه ماشین های کشاورزی شامل انواع تراکتور و کمباین با عمر تا 25 سال، نسبت به صدور سند مالکیت و کارت ماشین برای تراکتور و کمباین های دارای پلاک اقدام می نماید. 

انتهای پیام/ح

طرح شماره گذاری ماشین های کشاورزی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.