معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: ۵۰ طلبه مبلغ از حوزه خواهران استان در موکب‌های اربعین به فعالیت‌های دینی اشتغال دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سمیه عزیزی،معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: ۵۰ طلبه مبلغ از حوزه خواهران استان در موکب‌های اربعین به فعالیت‌های دینی اشتغال دارند.

سمیه عزیزی بیان داشت: به مناسبت اربعین از ظرفیت ۵۰ مبلغ خواهر در موکب‌های استان لرستان و داخل کشور استفاده می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعلام فراخوانی که در مدارس علمیه خواهران استان جهت دعوت و همکاری خواهران طلبه در موکب‌ها صورت گرفت، ۵۰ نفر از طلاب ما اعلام آمادگی کردند.

عزیزی عنوان داشت: حضور خواهران مبلغ در راستای پاسخگویی به سؤالات و شبهات زائران، بیان احکام، مسابقه موضوعی ویژه محرم و صفر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با همکاری مؤسسه امیر بیان نیز شش نفر از خواهران مبلغ استان به مراسم پیاده روی اربعین اعزام می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: از این تعداد مبلغ اعزامی سه طلبه از سوی حوزه علمیه خواهران استان معرفی شده است که در مراسم پیاده روی اربعین فعالیت تبلیغی داشته باشند.

عزیزی اربعین را فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ عاشورا در جامعه و بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: حضور مبلغان در مراسم اربعین فرصتی برای بصیرت بخشی و بازگویی واقعه عاشورا است.


انتهای پیام/ب

 

فعالیت ۵۰ طلبه مبلغ خواهر در موکب‌های اربعین

برچسب ها: حوزه علمیه ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.