قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت : طرح استقرار اقماری پزشکان نخستین بار و به‌صورت آزمونه در استان اجرا می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید گنجی قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  امروز در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت : وزارت بهداشت در قالب طرحی به‌صورت 12 ساله برای بکارگیری و جذب پزشکان در مناطق محروم اقدام کرده است.

به گفته وی ، نقشه درمان استان اصفهان تا سال 1404 تدوین می‌شود که در این نقشه وضعیت شهرستان‌ها در بحث خدمات درمانی مشخص‌شده است که شهرستان اردستان در رده دوم بعد از اصفهان است که باید نقش بسزایی را در این سند ایفا کند.

قائم‌مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: همچنین اولین بار و به‌صورت آزمونه طرح استقرار اقماری پزشکان در استان اصفهان اجرا می‌شود.

گنجی گفت: در این طرح پزشکانی که انتقال خانوادگی آن‌ها به شهرستان‌ها با مشکل مواجه است به‌صورت قرارداد 10 روزه با حقوق مکفی در شهرستان‌ها به‌کارگیری می‌شوند تا بتوان بخشی از مشکل حضور پزشکان متخصص را مرتفع کرد.

وی افزود: مرکز فوریت‌های پزشکی زواره به‌صورت زیرمجموعه بیمارستان اردستان تبدیل به یک بیمارستان محلی می‌شود تا بتوان خدمات بهتری به مردم داد.

در پایان این مراسم  با حکم طاهره چنگیز ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، انسیه علی‌بگلی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان معرفی شد.

انتهای پیام/م

نقشه درمان استان اصفهان تدوین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار