فرمانده نیروی انتظامی از تردد ۱.۵ میلیون نفر در مرز‌های سه گانه خبر داد و گفت: بیش از ۶۵ درصد زائران از مرز مهران تردد کرده اند و مابقی از مرز شلمچه و چذابه گذشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در بازدید از مرز مهران با بیان اینکه ازدحام جمعیت و مشتاقان زیارت افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: در این چند روز یک سیر صعودی به خصوص در مرز بین المللی مهران را داشته ایم.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵ درصد زائران از مرز مهران تردد کرده اند، افزود: بقیه زائران از مرز شلمچه و چذابه همچنین حدود ۳ درصد از زائرین از طریق مرز هوایی سفر خود را ادامه داده اند.

تردد یک و نیم میلیون نفر در مرزهای سه گانه صورت گرفته است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت تردد مطلوب زائران بیان داشت: تاکنون در مجموع حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به عتبات عالیات مشرف شدند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ هزار نفر از همکاران نیروی انتظامی در این سه استان و مرز‌ها حضور دارند، گفت: بیش از نیمی از آن‌ها در مرز مهران و استان ایلام مستقر کردیم که خدمات رسانی خوبی را ارائه دهند.

سردار اشتری عنوان کرد: با آمادگی‌های خوبی که از ماه‌های گذشته بود و زیرساخت‌های خوبی که ایجاد شده امسال نسبت به سال‌های گذشته زیرساخت‌ها بهتر شده است.

تردد یک و نیم میلیون نفر در مرزهای سه گانه صورت گرفته است

وی با بیان اینکه در حال حاضر  فقط مشکل تردد برای اتوبوس‌های کاپوتاژ شده  در مرز مهران است ادامه داد: تا ظهر امروز با افزایش گیت‌های خروجی اتوبوس‌های کاپوتاژ شده این مشکل حل می‌شود.

وی افزود:هیچ مشکل امنیتی در مرز‌های سه گانه کشور نداشتیم.

 

انتهای پیام  /پ

برچسب ها: اربعین ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.