مدیر آموزش و پرورش باغملک در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی واعتیاد گفت: ۲ سوم شخصیت افراد در خانواده شکل می‌گیرد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: آخرین یافته های پژوهشگران نشان می دهد 2 سوم شخصیت هر فرد در خانواده و تا 6 سالگی شکل می گیرد و با در نظر گرفت نقش تعیین کننده وراثت و خانواده در تربیت افراد، در مدارس نیز تلاش همکاران ما بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: ورود و خروج دانش آموزان در مدارس توسط همکاران ما به صورت نامحسوس کنترل شده و برای جلوگیری از ایجاد ناهنجاری های اجتماعی هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی صورت گرفته تا هنگام تعطیلی مدارس بر رفت و آمد دانش آموزان نظارت کنند.

نیک مقام تاکید کرد: یکی از آسیب زا ترین اوقات برای دانش آموزان زنگ های تفریح  مدارس است که در همین راستا از مدیران و معاونین می خواهیم تا همه زنگ های تفریح در میان دانش آموزان حضور فعال داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی خروج دانش آموزان از چرخه آموزش است که در همین راستا فقر و مشکلات مالی یکی از دلایل عمده محسوب می شود لذا ما در آغازین روزهای سال تحصیلی با حضور در مدارس مناطق کمتر برخوردار بیش از 700 بسته کمک های تحصیلی را بین دانش آموزان توزیع کردیم و پیگیری همکارانمان 5 دانش آموز به چرخه آموزش مدارس بازگشتند.

وی افزود: این جشنواره بزرگترین جشنواره کشور در زمینه آسیب های اجتماعی است که همه ساله ابتدا در مدارس و در سطح مناطق برگزار شده و برگزیدگان به مسابقات کشوری راه خواهند یافت و شایسته است تا مربیان پرورشی در مدارس به نحو مطلوب در معرفی این جشنواره به دانش آموزان بکوشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.