امام جمعه موقت یاسوج بر لزوم لزوم برخورد جدی بامفسدان اقتصادی تاکید کرد.

لزوم برخورد جدی بامفسدان اقتصادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ا، امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به شناسایی مفسدان اقتصادی بازار سکه وارز توسط دستگاه قضا اشاره کرد وگفت: اگرچه این اقدام توسط دستگاه قضا دیر، ولی باقاطعیت انجام شد که البته باید ادامه دار باشد.
حجت السلام خاضع این شهر بااشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان یادآور روز‌های مبارزه علیه استکبار در سال‌های ۱۳۵۷ وسال بعد از آن افزود: بار دیگر مردم ما با هوشیاری وبصیرت با راهپیمایی باشکوه در روز ۱۳ آبان توطئه‌های دشمن که تاکنون لحظه‌ای برای به زانو در آمدن ایران اسلامی درنگ نکردند، مقدمه جشن چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی را فراهم خواهند کرد.
حجت السلام خاضع اضافه کرد: تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمریکا برهمه کشور‌ها تسلط داشت، ولی بعد از انقلاب اسلامی در هرجنگی شرکت می‌کند همواره شکست می‌خورد واینبار هم که تیر خلاص خودرا که در جنگ اقتصادی باایران زده با بصیرت مردم وهدایت گری‌های رهبری وانسجام مسولان به هدف نخواهد خورد وشکست می‌خورد.
وی به لایحه مصونیت قضایی آمریکا در کاپیتولاسیون سال ۱۳۴۳ اشاره کرد وافزود:امام خمینی با اعتراض به پذیرش این لایحه، آن را سند بردگی ایران در مقابل استکبار جهانی (آمریکا) خواند.
حجت السلام خاضع بیان کرد:آمریکای جنایت کار که خود را مدعی حقوق بشر میداند در قتل خبر نگار منتقد ال سعود جمال خاشقچی به دلیل منفعت خود از دلار‌های نفتی آل سعود هیچ اقدامی در محکومیت این قتل نکرده، ولی باز هم جمهوری اسلامی استقلال طلب را ناقض حقوق بشر میداند.
وی همچنین به نزدیک شدن به اربعین حسینی اشاره کرد وگفت:اربعین حسینی کلاس درس تبیت، تقوا ونمایشگاهی از مجموعه ارزش‌های انسانی ومعنوی است که باید باالگوگیری از این درس‌ها زمینه فکری برای ظهور امام زمان را فراهم کنیم.
حجت السلام خاضع اضافه کرد:در ۴۰ کشور دنیا ۲۰ میلیون عاشق حسینی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/غ

13 آبان مقدمه جشن چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.