شهدای دفاع مقدس،پیروان راستین مکتب عاشورا بودند/ مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش مضاعفی داشته باشندحجت الاسلام جوشقانیان گفت:شهیدان هشت سال دفاع مقدس،از پیروان راستین مکتب عاشورای امام حسین(ع)بودند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام حسین جوشقانیان،دبیر مجمع فعالان جهاد و شهادت کشور در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه  قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به این که شهدای هشت سال دفاع مقدس، از پیروان راستین مکتب عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودند،گفت: خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران، همواره حضرت زینب(س) و کاروان اسیران آل الله(ع) را الگوی خود قرار داده بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مستکبران غربی که با حمایت و تجهیز گروه های تکفیری، آتش فتنه را در منطقه روشن کرده بودند، امروز مذبوحانه شکست خورده اند.


حجت الاسلام جوشقانیان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، دشمنان به هیچ کدام از اهداف و دسیسه های خود دست نیافته اند و مسلمانان و آزادیخواهان منطقه بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر متحد شده اند.


دبیر مجمع فعالان جهاد و شهادت کشور همچنین پیاده روی اربعین را یکی از جلوه های زیبای اتحاد و ارتباط مسلمانان با یکدیگر دانست و گفت: در این حرکت عظیم و بی نظیر در جهان بشریت، مسلمانان و حتی غیرمسلمانان از هر نژاد و فرهنگ و عقیده، در کنار یکدیگر شعائر الهی را گرامی می دارند.


حجت الاسلام جوشقانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشورمان، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان جنگ اقتصادی گسترده ای را علیه ملت ایران آغاز کرده اند و در ابعاد گوناگون به ملت غیور کشورمان هجوم آورده اند.


وی با بیان این که مسئولان باید برای رفع مشکلات و معضلات اقتصادی همت و تلاش مضاعفی داشته باشند، تصریح کرد: در اوضاع کنونی، مردم نیز باید از یکدیگر حمایت کرده و در برابر فتنه انگیزی دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام /ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار