روابط عمومی وزارت امور خارجه ادعای تازه کریمی قدوسی مبنی بر تلاش، تمایل و اقدام وزارت امور خارجه در برقراری تماس و مذاکره با دولت ایالات متحده آمریکا در یکی از کشورهای همسایه را تکذیب کرد.

رد ادعای کریمی قدوسی از سوی وزارت خارجهبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛روابط عمومی وزارت امور خارجه با توجه به ادعای تازه آقای کریمی قدوسی مبنی بر تلاش، تمایل و اقدام وزارت امور خارجه در برقراری تماس و مذاکره با دولت ایالات متحده آمریکا در یکی از کشورهای همسایه، موارد زیر را به اطلاع عموم ملت شریف ایران می رساند:

۱- به صراحت اعلام می شود تمام ادعاهای ایشان در خصوص تمایل وزارت امور خارجه به برقراری تماس و مذاکره با دولت آمریکا و نیز انجام مذاکره با طرف های آمریکایی در یکی از کشورهای همسایه غلط و بی اساس است و به شدت تکذیب می شود.

۲- وزارت امور خارجه در تمامی سطوح و ارکان مدیریتی و کارشناسی، خود را تابع اوامر و سیاست های ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری بویژه در خصوص چگونگی تعامل و برخورد با دولت ایالات متحده آمریکا می داند و قطعا گامی فراتر یا عقب تر بر نخواهد داشت.

۳- وزارت امور خارجه و دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران خود را دیده بان منافع ملی و مصالح کشور دانسته و تعهد و پایبندی خود به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را منوط به ارائه تصویری واقعی از تحولات و روندهای در حال وقوع در منطقه، جهان و نظام بین الملل می دانند و خود را موظف به ارائه دیدگاه کارشناسی به مقامات عالیه دولت و نظام می بینند. افزون بر آن در شرایط کنونی اصولا دیدگاه کارشناسی دستگاه دیپلماسی کشور بر بی فایده بودن هر نوع مذاکره با دولت عهدشکن، قانون گریز و ضد ایران آقای ترامپ استوار است.

۴- بخشی از صحبت های اخیر آقای قدوسی اخباری است که چون همیشه وی ادعا می کند از منابع موثقی دریافت کرده و به آنها اطمینان دارد که تمامی آنها تکذیب می شود. برای چندمین بار است که این نماینده محترم مجلس به سادگی اسير اخبار نادرست و سرا پا غلط منابع خبری خود می شود و خود را تبدیل به ابزار انتشار اخبار بی پايه و بنيان منابعی می کند که هدفشان ایجاد التهاب در جامعه و فضاسازی علیه وزارت امور خارجه و دلسرد کردن نیروهای دلسوز و مردم هوشیار و آگاه ایران نسبت به دستگاه دیپلماسی کشور و بازی کردن ناآگاهانه در نقشه ای است که دشمنان کشور ترسیم کرده اند.

۵- بی شک تمامی مقامات، كاركنان و ديپلمات های وزارت امور خارجه كه طی ساليان اخير و بخصوص طی چند هفته اخير آماج بدترين و تندترين حملات رسانه ای برخی گروه ها و تشكل های همسو و همفكر اين نماينده محترم قرار گرفته اند، ريشه اين حملات و اتهامات واهی را موفقيت و كاميابی دستگاه ديپلماسی و در خوش بينانه ترين حالت ناشی از عصبيت و نگاه جناحی و فقر و فقدان یک نگاه ملی و فرا جناحی مبتنی بر مصالح و منافع مردم ارزیابی می کنند که در هر صورت جای بسی تاسف است افرادی بدين سان برای رسيدن به اميال سياسی خود و در کسوت نمایندگی مردم چنین شیوه و رویه ناپسندی را پيشه خود ساخته اند.

۶- در پایان، تاکید می شود با توجه به اصرار و پافشاری ایشان به ادامه اظهارات و اخبار کذب، نادرست و بی پایه و اساس علیه وزارت امور خارجه، که در سالهای اخیر به دفعات شاهد آن بوده ایم و از آنجایی که به نظر می رسد نماینده مذکور قصدی برای اصلاح روش و منش خود ندارد، به ایشان توصیه می کنیم منابع دریافت اخبار كذب و تكراری خود را تغییر دهد تا اینگونه شهره به بيان اخبار نادرست و کذب نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی ، سیاست خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ستاری
۱۹:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
اقای قدوسی از مردان مومن و نمایندگان صدیق ملت هستن تا اطمینان به چیزی نداشته باشن مطمئنا اعلام نمی کنند.
اقا فدوسی بزودی خودشان این قضیه را شفاف خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ذاکر
۰۹:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
مرور زمان گفته های آقای قدوسی را ثابت خواهد کرد۰
Iran (Islamic Republic of)
ذاکر
۰۹:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
مرور زمان گفته های آقای قدوسی را ثابت خواهد کرد۰
آخرین اخبار