فهرست موکب های تخصصی خدمات دیجیتال که با همت دفاتر استانی سازمان سراج و با بهره گیری از کمک های مردمی برپا شده اند، جهت استفاده زائران منتشر شد.

فهرست موکب‌های تخصصی خدمات دیجیتال در ایران و عراق +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همسو با برپایی موکب‌های خدمت‌رسانی  به زائران حسینی در طی مسیر پیاده‌روی اربعین موکب های تخصصی خدمات دیجیتال در ایران و عراق برپا شده است. این موکب ها با عنوان موکب های «اربعینی ها» مجموعه ای از خدمات در حوزه رسانه های دیجیتال و فضای مجازی، از جمله انتقال محتوای دیجیتال (شامل اپلیکیشن، صوت مداحی، پوستر و فیلم و...) به گوشی های همراه، واقعیت افزوده (Ar) خیمه گاه بهشت اردوگاه جهنم، واقعیت مجازی(Vr) سقا و زیارت مجازی امام رضا علیه السلام، رفع مشکلات گوشی های همراه، خبرنگاری و تولید محتوای رسانه ای، شارژرهای گوشی و انواع خدمات دیگر را در داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران و همچنین کشور عراق، به زائرین سیدالشهدا، علیه السلام، در ایام اربعین، ارائه می نماید.

در ادامه‌ می توانید فهرست این موکب های تخصصی که با همت دفاتر استانی سازمان سراج و با کمک های مردمی جهت استفاده زائران برپا شده است را مشاهده کنید.

لیست موکب‌های تخصصی خدمات دهنده در بخش  فضای مجازی +تصاویر

لیست موکب‌های تخصصی خدمات دهنده در بخش  فضای مجازی +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار