مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشورگفت : با هماهنگی ستاد اربعین حسینی در استان کرمانشاه، تعداد ۵۴ واحد خبازی وظیفه تامین نان مورد نیاز زائرین اباعبدالله حسین (ع) را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رحیمی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور گفت : استان کرمانشاه به عنوان یکی از مسیر‌های اصلی زائرین اربعین حسینی، همه ساله میزبان جمع کثیری از هموطنان گرانقدر می‌باشد و لذا با هماهنگی ستاد اربعین حسینی در استان کرمانشاه، تعداد ۵۴ واحد خبازی به عنوان کشیک از ۷ صبح تا ۲۱ طی دو شیفت کاری وظیفه تامین نان مورد نیاز زائرین اباعبدالله حسین (ع) را بر عهده دارند.

وی گفت : این تعداد واحد خبازی در مسیر‌های اصلی تردد زائران با نسب بنرو پلاکارد، مشخص شده اند.

رحیمی از افزایش نظارت بر این واحد‌های خبازی خبر داد و افزود: جلب رضایت مردم مهمترین هدف همکاران ما درشرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور می‌باشد و بازرسان شرکت به صورت مداوم بر عملکرد این واحد‌های خبازی نظارت کامل دارند.

وی همچنین با اشاره به درخواست ستاد اربعین در خصوص تامین آرد مورد نیاز ۷ موکب استان در کشور عراق گفت:: با موافقت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، تا کنون مقدار ۱۲۷۰ کیسه آرد از محل تخصیصی ایام اربعین، به این امر بزرگ اختصاص یافته است.

این مقام مسئول از مردم و زائران گرانقدر خواست تا انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی خود را از طریق شماره تماس ۳۸۲۲۰۹۰۲-۰۸۳ با روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور، در میان بگذارند .

 

 

انتهای پیام/د

کرمانشاه به عنوان یکی از مسیر‌های اصلی زائرین اربعین حسینی

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، غله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.