مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور از کشیک 54 واحد خبازی در مسیر زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه خبر داد .

 رحیمی  مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور   در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   گفت : به منظور رفاه حال زائرین گرانقدر اباعبدالله الحسین علیه السلام و تامین نان مورد نیاز این عزیزان ، 54 واحد خبازی در سطح استان در مسیر تردد زائرین به صورت کشیک ، خدمت رسانی می نمایند .  

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور اظهار داشت  : بر اساس اعلام جانشین محترم ستاد اربعین استان کرمانشاه ،  همه ساله بیش از یک میلیون نفر از طریق مرز مهران وارد کشور عراق می شوند که بیش از 70 تا 80 درصد از این زائرین از استان کرمانشاه عبور می کنند .  

 رحیمی با شاره به این حجم تردد زائرین از مسیر استان کرمانشاه عنوان کرد :  این واحدهای خبازی که با نصب بنر در مسیرهای اصلی تردد زائرین مشخص می باشند به صورت یکسره تا ساعت 21 اقدام به پخت و عرضه نان به زائرین گرامی می نمایند . 

وی  همچنین با اشاره به درخواست ستاد  اربعین در خصوص تامین آرد مورد نیاز 7 موکب استان در کشور عراق گفت : با موافقت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، تا کنون مقدار 1250 کیسه آرد از محل تخصیصی ایام اربعین ، به این امر بزرگ اختصاص یافته است .

انتهای   پیام/ز

 

تامین آرد مورد نیاز 7 موکب استان در کشور عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.