بازيكن تيم فوتبال سايپا گفت: كيفيت زمين ورزشگاه تختی نامناسب بود و تيم ما موقعيت های خوبی داشت كه متاسفانه تبديل به گل نشد. درباره ی حواشی پايان بازی هم درجريان نيستم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند بازيكن تيم فوتبال سايپا پس از ديدار اين تيم مقابل پرسپوليس اظهار كرد: كيفيت زمين ورزشگاه تختی نامناسب بود و تيم ما موقعيت های خوبی داشت كه متاسفانه تبديل به گل نشد. درباره ی حواشی پايان بازی هم درجريان نيستم، بازيكنان ما می گويند بازيكنان پرسپوليس ناسزاگفته اند و بازيكنان پرسپوليس هم می گويند بازيكنان تيم ما به آن ها ناشزا گفته اند در كل در جريان اين درگيری ها نيستم.

او در ادامه گفت: مسلما درگيری های پايان بازی صحنه های بدی را به وجود آورد و شايسته هيچ كدام از تيم ها نبود اما در كل بازی خيلی خوبی بود و كسانی كه به تماشای اين ديدار نشستند از ديدن آن لذت بردند اما اين حواشی كيفيت بازی ها را پايين می آورد.

رضاوند درباره ی درگيری امين حاج محمدی با بازيكنان پرسپوليس بيان كرد: اصلا صحنه های حاج محمدی را نديدم و آن لحظه در شادی گل سليمانی بودم ولی مسلما گل زدن به تيم های پرسپوليس و استقلال لذت بخش است و سليمانی هم به عنوان بازيكن تعويضی به ميدان آمده بود و توانست گل تيممان را به ثمر برساند. اما در خصوص حاج محمدی درباره ی اينكه او هواداران پرسپوليس را تحريك كرده است چيزی نديدم. و اين اتفاقات توسط بازيكنان مطرح  در ليگ های معتبر جهان هم به وجود می آيد.

 رضاوند در پايان گفت: ما بودجه نداريم كه در استاديوم آزادی ديدارهای خودمان را برگزار كنيم و كيفيت زمين برای بازيكنان هر 2 تيم بسيار پايين بود.


بيشتر بخوانيد:

كفشگری: بازی بهتری را نسبت به پرسپوليس به نمايش گذاشتيم/ درگيری خاصی رخ نداد! 

درگیرى در تونل ورزشگاه تختى

درویش: چند بازیکنان بی تجربه پرسپولیس باعث به وجود آمدن حواشی شدند


انتهای پيام/

اظهارات بازيكن سايپا در پايان ديدار مقابل پرسپوليس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار