جزیره خارگ با ۳۷.۶ میلیمتر بارندگی بیشترین سهم را از سامانه بارشی از آن خود کرد.

بیشترین باران نصیب خارگ شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سامانه بارشی که از اواخر پنجشنبه وارد استان بوشهر شده بود، روز شنبه فعالیتش بیشتر شد تا مردم این استان اول هفته بارانی را تجربه کنند.

مدیر گروه پیش بین اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: جزیره خارگ در مدت فعالیت این سامانه بارشی، ۳۷.۶ میلیمتر بارندگی داشته و پس از آن ایستگاه هواشناسی فرودگاهی بوشهر با ۲۵.۶ میلیمتر و ایستگاه دیلم با ۲۵.۴ میلیمتر بیشترین بارندگی را ثبت کرده‌اند.

زهرا راستگو افزود: این سامانه همه نقاط استان را فراگرفت، اما بیشترین فعالیتش در شمال ومرکز و سواحل بود، به طوری که مناطق جنوبی استان بین یک تا ۶ میلیمتر باران داشتند.

وی ادامه داد: این سامانه اکنون در جنوب استان فعال است و تا آخر وقت امروز در این مناطق ناپایداری‌های جوی و  باران پراکنده وجود خواهد داشت.

مدیر گروه پیش بین اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطر نشان کرد: خلیج فارس بر اثر وزش باد تا دوشنبه متلاطم است و دریانوردان باید همچنان مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

راستگو گفت: امروز شاهد وزش باد شمالی خواهیم بود که فردا از سرعتش کمتر می‌شود.

انتهای پیام/ک

ثبت بیشترین بارش در خارگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.