مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: تعداد عضو کتابخانه‌های استان در سال ۹۵ بیش از ۵۶ هزار ، در سال ۹۶ بیش از ۵۷ هزار و امسال نیز ۶۱ هزار و ۵۳۱ نفر بوده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به  اختصاص ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار  برای تکمیل کتابخانه مرکزی  گفت:پس از هفت سال رکود پروژه  بار دیگر  اجرای آن از سر گرفته شد و هم چنین قرار است از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی هم دو میلیارد تومان برای این امر اختصاص یابد.

معصومه حسنی خوانساری  با بیان اینکه هفته کتاب از ۱۹ آبان آغاز می شود از برگزاری مراسم‌های مختلفی نظیر قصه گویی، نشست‌های کتابخوانی، نقد کتاب و مسابقات کتابخوانی در سراسر استان خبر داد.

وی افزود:۱۰۴ باب کتابخانه عمومی در سطح استان داریم که از این تعداد ۸۴ باب نهادی و ۲۰ باب نیز کتابخانه مشارکتی و بیش از یک میلیون و ۱۴۵ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های استان موجود است.

محسنی خوانساری گفت: تعداد عضو کتابخانه‌های استان در سال ۹۵ بیش از ۵۶ هزار ، در سال ۹۶ بیش از ۵۷ هزار و امسال نیز ۶۱ هزار و ۵۳۱ نفر بوده است.

 

انتهای  پیام/ز

برگزاری برنامه های  متعدد در هته کتاب در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.