بازگشت قایقرانان هرمزگانی از مسابقات قهرمانی آسیا

قایقرانان هرمزگانی عضو تیم ملی ایران پس از افتخارآفرینی در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا به استان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،قایقرانان هرمزگانی عضو تیم ملی ایران پس از افتخارآفرینی در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا دیشب با استقبال مسئولان ورزشی و مردم به استان بازگشتند.
مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا در سه بخش پاراکانو( معلولان)، زیر ٢٣ سال و جوانان هفته گذشته در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار شد و قایقرانان هرمزگانی عضو تیم ملی هم موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ نقره شدند.
در این رقابت ها و در بخش پاراکانو ( قایقرانی معلولان) اسلام جاهدی پاروزن هرمزگانی در کلاس VL2 یک مدال طلا و در کلاس KL2 نیز یک عنوان چهارمی کسب کرد.
در رده سنی جوانان و در ماده کایاک دونفره مسافت ۲۰۰متر کیانا کمال زاده از هرمزگان و الناز شفیعیان به مدال خوش رنگ طلا دست یافتند.
در ماده کایاک چهارنفره مسافت ۵٠٠ متر هم کیانا کمال زاده از هرمزگان به همراه الناز شفیعیان، نرجس کارگرپور و سارا حسینی موفق به کسب مدال نقره شدند.
اما در رده سنی زیر ۲۳ سال و در ماده کایاک چهارنفره مسافت ۵٠٠ متر سارا کاظمی از هرمزگان به همراه مهسا آذری، سمن سلطانی و ساجده تبریزی مدال نقره را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/ب

افتخار آفرینی قایقرانان هرمزگانی در مسابقات قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.