مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت:به منظور انتقال زائران بازگشته از سفر کربلا ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در مرز‌های چذابه و شلمچه مستقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود موج بازگشت زائران از روز دوشنبه شدت گیرد لذا تمهیدات لازم برای خدمات رسانی جا به جایی زائران در ۲ مرز شلمچه و چذابه دیده شده است.

وی با اشاره به استقرار دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافری فعال خوزستان در مرز‌های چذابه و شلمچه افزود: همکاری استان‌های معین و شرکت‌های مسافربری با تمام ظرفیت در مرز‌های چذابه و شلمچه تردد برای زائران اربعین حسینی را روان‌تر کرده و در حال حاضر ۱۲ شرکت در مرز چذابه و هشت شرکت در مرز شلمچه برای جا به جایی مسافران مستقر هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان با بیان اینکه روند بازگشت و انتقال زائران از ۲ مرز شلمچه و چذابه به صورت روان در حال انجام است گفت: همچنین گشت‌های راهداری در ۲ مسیر چذابه و شلمچه به صورت شبانه روز در حال گشت زنی هستند تا در صورت نیاز خدمات خودرویی به زائران ارائه کنند.

بهرامی نیا ادامه داد: از ابتدای ماه صفر تاکنون ۹۳۳ هزار و ۶۱۳ زائر ایرانی و خارجی از مرز‌های چذابه و شلمچه به کربلا و عتبات عالیات تردد کردند.

وی شمار تردد زائران ایرانی از مرز چذابه را ۲۵۵ هزار و ۵۰۱ نفر بیان کرد و افزود: ۶ هزار و ۲۵۰ تبعه خارجی نیز از مرز چذابه در این مدت به صورت رفت و برگشت تردد داشتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: در این مدت ۵۸۰ هزار ایرانی و ۹۹ هزار تبعه خارجی نیز برای زیارت کربلا از مرز شلمچه تردد کرده اند.

انتهای پیام/ د

استقرار اتوبوس در شلمچه وچذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.