سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: روز به روز فشار روی بازیکنانم برای اینکه بتوانند شرایط را تغییر دهند بیشتر می‌شود.

مرزبان: بازیکنانمان اعتماد به نفس کافی برای پیروزی ندارند

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دلیل گل نزدن تیمش گفت: بازیکنان ما اعتماد به نفس کافی برای پیروزی ندارند. با گذشتن بازی‌ها و نتیجه نگرفتن فشار روز به روز روی بازیکنان برای اینکه بتوانند شرایط را تغییر دهند بیشتر می‌شود. بازیکنان ما باید این حس را بدست آورند که می‌توانند برنده بازی باشند.

او در مورد بازی تیمش مقابل تیم پدیده مشهد گفت: بازی پایاپایی بود و همانطور که پدیده می‌توانست برنده باشد ما نیز شانس پیروزی در این دیدار را داشتیم. در ۲۰ دقیقه آخر بازی فضا‌ها باز بود و ۲ تیم روی دروازه‌ها موقعیت ایجاد می‌کردند. بازی سرعت بالایی داشت و از کیفیت خو بی برخوردار بود.

مرزبان درمورد بازیکنان پدیده گفت: بازیکنان پدیده به علت امتیاز‌هایی که تا الان توانسته اند کسب کنند از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بودند و این موضوع به آن‌ها کمک کرد تا بتوانند از اشتباه بازیکنان ما بیشترین استفاده را ببرند و گل بزنند.

او در مورد ضعف مهاجمانش گفت: در خط حمله اصلا خوب کار نکردیم و مهاجمان ما نتوانستد خطری روی دروازه پدیده ایجاد کنند. باید روی این نقطه ضعف کار کنیم تا بتوانیم آن را فع کنیم. تا اینجای لیگ ما فقط توانسته ایم یک گل در جریان بازی به ثمر برسانیم و این اصلا خوب نیست. یک گل در جریان بازی برای یک تیم فوتبال که در لیگ برتر بازی می‌کند قابل قبول نیست.

مرزبان ادامه داد: بعضی اوقات شما اصلا نمی‌توانید موقعیت گلزنی ایجاد کنید، اما تیم ما موقعیت گلزنی ایجاد می‌کند، اما مهاجمان ما نمی‌توانند از آن استفاده کنند و به همین علت بسیار ناراحت هستیم.

او در مورد شرایط تیمش گفت: تیم ما هر روز هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی روز به روز در حال پیشرفت است. امیدواریم در بازی مقابل استقلال خوزستان بتوانیم برنده باشیم و به رقابت‌های لیگ برتر برگردیم.

مرزبان در مورد اینکه تیمش توان رقابت با دیگر تیم‌ها را دارد گفت: در بازی‌هایی که ما شکست خوردیم تیم مقابل فقط یک گل توانسته به ثمر برساند و  گل‌های زیادی دریافت نکردیم. این یعنی که تیم ما قدرت رقابت با تمام تیم‌های لیگ برتر را دارد. این موضوعی است که بازیکنان من باید درکش کنند و به خودشان بیایند. تیمی که در صدر جدول قرار دارد و نیمه اول باید ۲ گل از ما دریافت می‌کرد سند این حرف است.

او در مورد اینکه تا هفته دهم لیگ برتر هنوز نتوانسته اند بردی بدست آوردند و این موضوع برای فوتبال مسجد سلیمان چندان قشنگ نیست گفت: قطعا همینطور است و کل مجموعه نفت مسجد سلیمان در حال حاظر زیر فشار است. اما ما این موضوع را می‌دانیم که فاصله مان با دیگر تیم‌ها هنوز زیاد نیست. تیم سپیدورد رشت با اینکه شرایط مالی و مدیریتی اش از اول فصل بهتر شده است، فقط ۳ امتیاز دارد. تیم ما با یک برد خوب دوباره می‌تواند به گردونه رقابت‌ها بازگردد.

مرزبان ادامه داد: مدیریت تیم، کادر فنی و بازیکنان باید به این موضوع واقف باشند که این تیم در سال اول حضور خود در لیگ برتر با مشکلات زیادی رو به رو بوده است، اما مهمترین نکته این است که تیم باید در آرامش باشد تا بتوانیم اهداف خود را دنبال کنیم.


بیشتر بخوانید: مرزبان:شانس هایی که با زحمت می سازیم را به راحتی از دست می دهیم

نفت مسجد سلیمان ۰ - ۱ پدیده مشهد/ ادامه روند صدرنشینی شاگردان گل محمدی

کار سخت نفت برای کسب اولین پیروزی مقابل پدیده صدرنشین/ ژنرال با لشگری قدرتمند به خانه آبی‌ها می‌رود


انتهای پیام/

صحبت های مرزبان در مورد شرایط تیم نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شروین یوسفی ازاهواز
۲۳:۰۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
بابا دست بردار ازسرتیم نفت تا نفرستادیش ابک ۱بخدا ویسی بخاطر ابروش رفت نمیخواست شرمنده همزبوناش بشه عزیزمن تیم ما مهاجم میخواد بازیکنان نفت انگاری نون نخوردن ۲تا مهاجم احتیاح داره ی کلام نمیتونی بازیکن بخری برو یا علی
آخرین اخبار