مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اصفهان گفت : مداحان و قاریان سفیران فرهنگی باغ رضوان هستند که این افراد سطح بندی و با گزینش به کارگیری شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رضا جعفریان فر مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اصفهان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه سال های پیش در سطح بندی و به کارگیری قاریان قرآن و مداحان سلیقه ای عمل می شد ، اظهار داشت : امروز با گرفتن آزمون از ۲۰۰ نفر ، ۱۲۰ نفر انتخاب شدند و دوره های آموزشی برای آنها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۵ قاریان و مداحان باغ رضوان طبق برنامه به کار گیری شدند ،‌ ادامه داد : به منظور استفاده از قاریان و مداحان باغ رضوان برای مراسم ، خانواده ها هیچ اجباری ندارند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اصفهان اعلام کرد: اینکه عده‌ای فکر می‌کنند باید برای کفن و دفن یک  بسته برنامه را انتخاب کنند اشتباه است چراکه هیچ اجباری وجود ندارد.

جعفریان فر از افزایش ۹ درصدی حقوق قاریان و مداحان در باغ رضوان خبر داد که امروز به تصویب جلسه شورای اسلامی شهر رسید، اظهار داشت: تسلط به قرائت قرآن کریم ، مداحی ، اطلاعات مذهبی خوب ، سطح تحصیلات و توانایی مدیریت مجلسی از جمله شاخصه‌های گزینش مداحان و قاریان قرآن برشمرد.

وی نظارت مستمر بر قاریان و نظرسنجی از خانواده متوفی را از دیگر اقدامات برشمرد و اظهار کرد : خانواده‌ها متناسب با عملکرد قاریان و مداحان حضور به موقع ، نحوه قرائت ، مدیریت مجالس به آنها امتیاز می‌دهند و این امتیازات معیاری برای سنجش آنها خواهد بود.

انتهای پیام/م

 افزایش ۹ درصدی حقوق قاریان و مداحان باغ رضوان

برچسب ها: شورای شهر ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.