معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اقدامات فرهنگی و اجتماعی این معاونت در ایام اربعین در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه را تشریح کرد.

تشریح اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی خوزستان در شلمچه و چذابهسرهنگ علی قاسم پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت ایام اربعین و شهادت امام حسین (ع) گفت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان این افتخار را دارد تا در کنار دیگر واحدهای خدمات رسان مشغول به خدمتگزاری زائران حسینی در حوزه فرهنگی و اجتماعی باشد.

وی بیان داشت: توزیع یکصد هزار بروشور حاوی توصیه و هشدارهای امنیتی ـ انتظامی، یکصد هزار نقشه راهنمای شهری و بیش از ۴۰ هزار کیف جلد گذرنامه از جمله اقدامات انجام شده در مرزهای خوزستان است.

سرهنگ قاسم پور توزیع 5 هزار سربند و نصب یکصد و 40 عدد بنر تبلیعات محیطی و میدانی و تولید و انتشار ۲۰ عدد موشن گرافی در 2 پایانه مرزی شلمچه و چذابه نیز را از دیگر خدمات ارائه شده به زائران حسینی عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اذعان داشت: به منظور ترویج روحیه ایثار و شهادت موکب فرهنگی در پایانه مرزی شلمچه راه اندازی شده است.

انتهای پیام/گ

خدمت رسانی پلیس به زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.