معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بر حضور هرچه باشکوه‌تر آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال تاکید و اظهار کرد: این حضور پیام استقامت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها را به دنیا مخابره می‌کند.

حضور آحاد مردم در 13 آبان استقامت ملت ایران را  به دنیا مخابره می‌کندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه  گفت: 13 آبان ماه نماد دفاع تمام قد مرجعیت از منافع ملی و مردم ایران بود که با ایستادگی امام راحل در مقابل لایجه "کاپیتولاسیون" رقم خورد، همچنین این روز نماد مبارزه نسل جوان آنروز مقابل استکبار بود که به روز دانش‌آموز نیز نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه حوادث روز 13 آبان ماه متجلی روح استکبارستیزی ملت ایران است، به تسخیر لانه جاسوسی اشاره و بیان  کرد: هر چند این حرکت از سوی معدود افرادی نقد می شود اما باید توجه داشت که هر قضیه‌ای باید منصفانه و در ظرف زمانی خود قضاوت و سنجش شود.

الهی تبار با تاکید بر اینکه مردم ایران هرگز کودتای آمریکا در سال 1332 وجنایات شاه علیه مردم را فراموش نمی‌کنند، گفت: امسال راهپیمایی 13 آبان حساسیت خاصی دارد چرا که همه فشارها به این روز موکول شده و حتی برای آن، روزشمار معکوس در سایت کاخ سفید قرار داده شده که نشان از جنگ روانی علیه ملت ایران دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه جنگ اقتصادی اخیر را آمریکا با خروج از توافق برجام آغاز کرده اظهار کرد: آمریکایی‌ها در ادعاهای خود مانند حقوق بشر صادق نیستند و نشانه آن هم اعمال تحریم علیه تامین مواد غذایی ملت ایران است و این کشور استعمارگر همواره به دنبال منافع خود است.

وی حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را مشت محکمی بر دهان تمام استعماگران دنیا و بویژه آمریکا دانست و اظهار کرد: حضور باشکوه در این راهپیمایی یک ضرورت ملی محسوب می‌شود که در مراودات بین المللی بسیار موثر خواهد بود و نشانه استقامت تاریخی ما در مقابل زور و استکبار است.

الهی تبار همچنین به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: این حضور پرشکوه و با معرفت در دنیا بی نظیر است و با شور و نشاط معنوی که دیده می شود یکی از ماندگارترین آئین های جهان را رقم زدهاند و باید از تلاش مردم و دستگاهها در تامین امکانات و امنیت و تسهیل این سفر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ز


حضور پرشکوه و با معرفت راهپیمایی اربعین  در دنیا بی نظیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.