پیاده‌روی مردمی با عنوان جاماندگان اربعین در استان مرکزی برگزار می‌شود.

 پیاده روی جاماندگان اربعین استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی گفت: به منظور ایجاد همدلی با رهپویان سیدالشهدا(ع) در روز اربعین پیاده‌روی مردمی با عنوان "جاماندگان اربعین" با حضور مردم در میدان وحدت استان مرکزی برگزار می‌شود.

 دلاوری افزود: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی مردم مومن و مسلمان از نقاط مختلف دنیا در راهپیمایی اربعین حسینی در شهر مقدس کربلای معلی حضور می‌یابند تا تصویری از وحدت و همدلی جهان اسلام را برای جهانیان به نمایش بگذارند و تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی بیان کرد:  برگزاری زیارت اربعین، برگزاری عزاداری، سخنرانی، اقامه نماز ظهر و عصر در امامزاده‌های سطح استان مرکزی در کنار برگزاری ایستگاه صلواتی و خدمات رسانی به مردم از جمله فعالیت‌هایی است که در مسیر این پیاده‌روی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی اضافه کرد: در اراک نیز از ابتدای صبح اربعین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور مشتاقان و دلسوختگان اهل بیت(ع) از اراک و میدان فراهان و میدان امام حسین(ع) به سوی بقعه متبرکه امامزاده محمدعابد(ع) مشهد میقان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پیاده روی مردمی روز اربعین استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.