مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار حمایت دستگاه های اجرایی در راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی شهرستان خلخال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در دیدار با فرماندار خلخال تصریح کرد: این مجموعه آماده راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی با مشارکت دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: علاوه بر این اداره کل آماده حمایت از راه اندازی بازارچه صنایع دستی است و در صورتی که خود هنرمندان نسبت به راه اندازی بازارچه اعلام آمادگی کنند، اداره کل مقدمات آن را تامین خواهد کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: این اداره کل به منظور رونق و کیفی سازی تولیدات آماده برگزاری دوره های آموزشی و تسهیلات برای فعالان صنایع دستی است.

فلاحی همچنین خواستار حمایت از رونق اقامتگاه های بوم گردی شد و افزود: به دلیل برخورداری خلخال از مناظر طبیعی متعدد در روستاها استعداد قابل توجهی برای راه اندازی اقامتگاه ها مشاهده می شود.

وی خواستار افزایش اعتبارات شهرستان در حوزه میراث فرهنگی شد و تاکید کرد: انتظار ما حمایت از برنامه ها و طرح های تعریف شده است.

انتهای پیام/ع

راه اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل

 

برچسب ها: صنایع دستی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.