دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان از ارسال ۱۲۰ اثر از خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب استان به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،توفیق مفاخری دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان گفت: بعد از برگزاری موفق سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان، چهارمین دوره آن در گرامیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان کلید خورد و فراخوان آن خردادماه سال جاری منتشر شد.

وی افزود: بعد از انتشار فراخوان، تاکنون ۱۲۰ اثر از خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
مفاخری بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های تیتر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، عکس و خبر برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران، افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران عنوان کرد.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان یادآور شد: نقش متقابل امنیت و توسعه، شعار سال، بصیرت‌افزایی، آزاداندیشی و آسیب‌های اجتماعی از جمله محور‌های برگزاری این جشنواره است.

مفاخری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر محور‌های سومین جشنواره استانی رسانه ابوذر دانست و گفت: ضمن اینکه صاحبان آثار برتر در اختتامیه این جشنواره تجلیل می‌شوند، آثار برگزیده نیز به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه جاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس سنندج خیابان جام‌جم روبروی اداره کار جنب ام‌آرآی شهید قاضی پلاک ۹۰ و یا از طریق پیام‌رسان‌های سروش، بله و تلگرام به شماره ۰۹۳۹۳۷۳۹۰۶۰ ارسال نمایند.

انتهای پیام/م

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان برگزارمی شود

برچسب ها: شهدا ، عکس ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.