کتاب فیزیک گداخت لَختی در دانشگاه گیلان ترجمه و منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید رهسپار مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت: کتاب فیزیک گداخت لَختی ترجمه دکتر دکتر عباس قاسمی زاد عضو هیأت علمی گروه فیزیک  و همکاران از سوی انتشارات دانشگاه گیلان به چاپ رسید.
وی افزود: کتاب فیزیک گداخت لَختی تألیف استفانو آتزنی و یورگن میر‌تر وهن و ترجمه دکتر عباس قاسمی زاد در ۱۲ فصل به نگارش درآمده است.
مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت: این کتاب تالیف دو دانشمند بزرگ فیزیک گداخت لختی است و یکی از بهترین کتاب­ های موجود در این زمینه در جهان است که می­ تواند مورد استفاده آموزشی و پژوهشی محققان این عرصه در کشور مان قرار گیرد.
سعید رهسپار تصریح کرد: این کتاب حوزه‌های متنوعی از فیزیک گداخت لختی را در بر گرفته است، به طوری که موضوعاتی شامل واکنش‌های گداخت، گداخت گرماهسته‌ای و محصورسازی، محصورسازی لختی بوسیله انفجار درونی کروی، افروزش و سوختن، بهره انرژی، هیدرودینامیک گداخت لختی، امواج گرمایی و راه اندازی قطع، پایداری هیدرودینامیکی، هدف‌های هولرام، ماده چگال داغ، برهم کنش باریکه هدف و افروزش سریع  در این کتاب با دقت علمی زیادی ارائه شده است.

انتهای پیام / ق


کتاب فیزیک گداخت لَختی در دانشگاه گیلان ترجمه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.