حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی نمایشگاه عکس گروهی «جلوه های عاشورایی» را در نگارخانه آفتاب شاهین شهر برپا می کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان ، این نمایشگاه پس از به نمایش درآمدن در گالری عمارت سعدی حوزه هنری در اواخر مهرماه و استقبال از آن، اکنون با همکاری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میمه وشاهین شهر و... در نگارخانه آفتاب شهرداری شاهین شهر برگزار می شود.

در این نمایشگاه بیست اثر از بیست هنرمند عکاس در ابعاد 50 در 70 و یک اثر درابعاد 50 در 50 ارائه می شود، 17 نفر از این عکاسان اصفهانی و سه نفر از شهرهای اراک ، سبزه وار و بندرعباس هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

آثار این نمایشگاه بیشتر از مراسم تعزیه خوانی خمینی شهر و از وقایع روز عاشورا(شهادت علی اکبر(ع)، شهادت امام حسین(ع)، آتش زدن خیمه ها و... در دو سال گذشته تهیه شده است.

این نمایشگاه در ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 10 آبان  با حضور جمعی از مسئولین و عکاسان و علاقه مندان افتتاح خواهد شد و تا 19 آبان ماه جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.

انتهای پیام/م

نمایشگاه عکس بیست هنرمند عکاس با عنوان «جلوه های عاشورایی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار