مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با وجود بارندگی های دو روز گذشته و خسارت برخی راه‌های استان تردد در این مسیرها جریان دار دو تمامی راههای اصلی باز است .

تلاش راهداران برای بازماندن راه های ارتباطی استان کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید علی حاج سید علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با توجه به بارندگی شدید در دو روز گذشته و جاری شدن سیل رد برخی نقاط استان تلاش راهداران در سراسر استان سبب باز ماندن راههای ارتباطی شد .

سید علیخانی افزود: بارش باران در مسیرهای ارتباطی اکثریت شهرستان های استان شاهد بودیم که تا این لحظه موجب انسداد راهها نشده است.

وی با بیان اینکه اکنون در مسیرهای ارتباطی استان به ویژه در مناطق کوهستانی مه گرفتگی گزارش شده است گفت: راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اکنون در تمام شریان های ارتباطی این استان حضور دارند و وضعیت جاده ها را به صورت لحظه ای رصد می کنند.

وی افزود: اکنون دربسیاری از شهرستانهای استان کرمان از جمله بافت ، انار ، سیرجان ، بردسیر ، شهربابک ، رفسنجان ، زرند ، و شهر کرمان ، شاهد بارش خوب باران هستیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از مردم خواست در هنگام بارش باران و برف از تردد غیرضروری در جاده ها خودداری کنند و در مسیل های آبگیر توقف نکنند.

براساس اعلام سازمان هواشناسی ، توده باران زایی که از یکشنبه مناطق مختلف استان کرمان را تحت تاثیر قرار داده است از امروز چهارشنبه به تدریج صعبف شده و تا فردا پنجشنبه به طور کامل از استان خارج میشود.

بر اساس این گزارش این در حالیست یک توده هوای سرد سیبری ، بلافاصله جایگزین آن شده و دمای هوا را در روزهای جمعه و شنبه تا کمتر از صفر درجه کاهش میدهد.

از کشاورزان و گلخانه داران خواسته شده است تدابیر احتیاطی در مقابل سرما را به کار گیرند.

طی دو روز گذشته تا کنون بیشترین میزان بارش در شهرستان بافت و طی 48 ساعت بیش از 37 میلیمتر به ثبت رسیده است .

 

انتهای پیام/س

 

مسدود شدن راه‌های مواصلاتی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.