رئیس حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پالایش گاز ایلام از انجام بیش از چهار میلیون ساعت کار بدون حادثه در این پالایشگاه خبر داد.

4 میلیون ساعت کار بدون حادثه در پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ روح اله شریفی رئیس حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پالایش گاز ایلام گفت: انجام این میزان ساعت کار بدون حادثه بخاطر رعایت مسائل ایمنی و استاندارد های زیست محیطی بوده که این نشان دهنده اهتمام کارکنان به رعایت الزامات ایمنی و استاندارد های زیست محیطی بوده است.

وی اظهار کرد: از نیمه دوم سال 1395 تا آبان ماه سال جاری ساعت کار بدون حادثه در این شرکت بیش از 4 میلیون و 290 هزار نفر ساعت بوده است که به نوعی یک رکورد شکنی در حوزه کار همراه با ایمنب به حساب می آید.

شریفی با اشاره به اینکه ماموریت این واحد بسیار خطیر است و نباید در اجرای آن سهل انگاری شود، ادامه داد: استقرار منظم سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در این شرکت با سر لوحه قرار دادن و تمرکز بر موضوعات بهداشت، ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست و پدافند غیر عامل، شرایط لازم برای بهبود، بهره وری و تعالی سازمان را فراهم آورده است.

وی اضافه کرد: التزام همگانی به قواعد و مقررات بهداشت، ایمنی و محیط زیست و رعایت شایسته اصول و الزامات ایمنی دقت و مسئولیت پذیری کارکنان از مهم ترین عوامل در بهبود شاخص های HSE و ثبت رکورد ساعت کار بدون حادثه در این مجموعه می باشد.

انتهای پیام/ د

کار بدون حادثه در پالایشگاه گاز ایلام

 

برچسب ها: استاندارد ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.