مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام گفت: ساماندهی پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی در دستور کار بخشداری‌ها و دهیاری‌ها قرار می‌گیرد.

ساماندهی پایگاه‌ های آتش‌نشانی روستایی در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،یونس آزادی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام گفت: پایگاه‌های آتش‌نشانی دهیاری‌های استان در وضعیت مناسبی نیستند و نیازمند سازماندهی هستند .

وی عدم مشارکت دهیاری های همجوار در مدیریت پایگاه ها، ضعف مالی دهیاری های دارای پایگاه ها و ضعف نیروی انسانی موجود را از اهم مشکلات پایگاه ها برشمرد و بیان کرد: لازم است با استفاده از قوانین و مقررات موجود، مشکلات این پایگاه ها برطرف شود .

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مشارکت دهیاری های همجوار در مدیریت پایگاه های آتش نشانی را مهم برشمرد و افزود: براساس بخشنامه بودجه سالیانه دهیاری ها، دهیاری های همجوار باید در مدیریت پایگاه های آتش نشانی مشارکت نمایند و بایستی این موضوع در تهیه و تصویب بودجه سال آینده دهیاری ها که در حال حاضر در حال انجام است، دیده شود که لازم است بخشداران محترم هماهنگی لازم را در این زمینه به عمل آورند .

وی در خصوص تامین نیروی انسانی پایگاههای آتش نشانی نیز یادآورشد: دهیاری ها می توانند با استفاده از سهمیه نیروهای امریه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها نیروی انسانی مورد نیاز خود را تامین کنند.

انتهای پیام/ د

ساماندهی آتش نشانی های روستا های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.