مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از جریمه نقدی ۲۱۹ میلیارد ریالی متخلفان در یزد خبر داد و گفت : ۵۲۳۹ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات از ابتدای امسال تاکنون در این سازمان تشکیل شده است.

غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ همزمان با بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی، از مختومه شدن ۵۲۳۹ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان  خبر داد و افزود: از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه، تعداد ۵۱۸۴ گزارش تخلفاتی به شعب این سازمان  وارد و تشکیل پرونده شده است.

وی ادامه داد: در بخش کالا و خدمات تعداد ۳۳۲۸ پرونده و در بخش بهداشت، دارو و درمان ۶۹۱ پرونده، قاچاق کالا و ارز ۱۱۶۵ پرونده وارد شعب استان شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت : پس از تشکیل جلسات رسیدگی با حضور متخلفین، اخذ نظرات کارشناسی و احراز تخلفات، متخلفین در مجموع سه حوزه علاوه بر سایر مجازات‌های پیش بینی شده در قوانین جمعا به پرداخت مبلغ ۲۱۹ میلیارد و ۴۷۴ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۳۵۱ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

سالاری گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید به صورت ریشه‌ای و از مبادی ورودی کنترل و به وسیله دستگاه‌های نظارتی رصد و با تمام قوا از نیرو‌ها و امکانات موجود استفاده و به صورت جدی و قانونی با این پدیده شوم برخورد شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد  افزود: در بخش کالا و خدمات با درصد عملکرد ۹۹.۱ و حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از ۱۱۰ درصد عملکرد و بهداشت و دارو و درمان با درصد عملکرد ۱۰۰.۹ به پرونده‌های وارده به این اداره کل رسیدگی و مختومه شده است.

انتهای پیام/ی

جریمه نقدی ۲۱۹ میلیارد ریالی متخلفان در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار