۴ هزار بسته آب معدنی و ۵۰۰ تانکر اهدایی مردم مازندران به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معین مهدی لموکی معاون داوطلبان هلال احمر مازندران با بیان اینکه کارناوال بشردوستی، حفظ زندگی و کرامت انسانی در طی یک ماه از رامسر تا گلوگاه در ۲۰ شهر استان برگزار شد، گفت: تاکنون بیش از ۴ هزارو ۳۸۰ بسته آب معدنی و حدود ۵۰۰ تانکر آب به عنوان هدیه مازندرانی‌ها به مردم سیستان و بلوچستان جمع آوری و ارسال شده است.

وی افزود: حمایت از زندگی و کرامت انسانی یکی از اصلی‌ترین اهداف طرح مشارکتی هلال‌احمر مازندران در کارناوال بشردوستی و صیانت از کرامت انسانی بوده است.

لموکی گفت: اولویت اصلی این کارناوال جمع آوری و ارسال تانکر آب و بطری‌های حاوی آب معدنی به هموطنان متاثراز بحران خشکسالی در سیستان وبلوچستانی بوده است، اما برپایی بازارچه صنایع دستی، ایستگاه سلامت و حضور خودروی سیار انتقال خون استان و اهدای خون از دیگر برنامه‌های این طرح بود.

معاون داوطلبان هلال احمر مازندران با بیان اینکه تاکنون در چهار مرحله این کمک‌ها برای مردم سیستان و بلوچستان فرستاده شد افزود: طرح کارناوال بشردوستی و کرامت انسانی به صورت انحصاری در مازندران اجرا شده و هدف کمک به مردم سیستان از یک بطری تا یک تانکر آب بوده است.

لموکی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه اجتماعی مشارکت مردمی است، از مشارکت بی نظیر مردم استان در حمایت از کارناوال بشردوستی و کمک به هموطنان متاثر از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ م

اهدای ۴ هزار بسته آب معدنی به مردم سیستان و بلوچستان

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.