تا کنون تعداد ۱۰۰ مجوز ایمنی، بهداشت محیط زیست و انرژی (HSEE) در شهرک صنعتی کاویان صادر شده است.

صدور ۱۰۰ شناسنامه ایمنی واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی کاویانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: رعایت اصول ایمنی و استاندارد از مهمترین و حیاتی‌ترین نیاز‌های فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی است.

وی با اشاره به مجهز شدن شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مسایل ایمنی گفت: ضرورت این مهم برآن شد تا ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کاویان دارای شناسنامه ایمنی، بهداشت محیط زیست و انرژی (HSEE) شوند.

وی با تاکید بر اهمیت ایمنی در بین شهرک‌های صنعتی کشور افزود: ایمنی و فعالیت در شهرک‌های صنعتی هر کدام مهم و مورد نیاز بوده و در این خصوص ایمنی نیروی انسانی از درجه اهمیت بالای برخوردار بوده است.

مهدی زاده افزود: در برنامه‌های آینده، دوره‌های ایمنی وبهداشت بیشتری ویژه واحد‌های صنعتی و تولیدی در کلیه شهرک‌های صنعتی برگزار خواهد شد.

شهرک صنعتی کاویان واقع در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد- فریمان با مساحتی بالغ بر ۵۵۸ هکتار و ۱۵۹ واحد بهره برداری و سرمایه‌ای ۴ هزار ۷۸۳ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۵ هزارو ۵۶۰ نفر را فراهم کرده است.

انتهای یپام// ف. ح


برگزاری دوره‌های ایمنی ویژه واحد‌های صنعتی و تولیدی درتمامی شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.