مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان آمار تردد از مرزهای خوزستان را یک میلیون و ۸۳ هزار و ۲۸۲ نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته آمار تردد از مرزهای شلمچه و یک میلیون و ۸۳ هزار و ۲۸۲ نفر بوده است که ۹۴۳ هزار و ۲۳ نفر ایرانی و ۱۰۴ هزار و ۲۵۳ نفر اتباع غیر ایرانی بوده اند.

وی به ارائه آمار تفیکی از دو مرز پرداخت و با اشاره به مرز چذابه، افزود: از اول صفر تا روز گذشته ۳۳۳ هزار و ۱۷۱ نفر از مرز چذابه تردد داشته اند که ۳۲۶ هزار و ۱۱۴ نفر زائر ایرانی و هفت هزار و ۵۷ نفر اتباع غیر ایرانی بوده اند.

مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان گفت: از میان زائران ایرانی گذر کرده از مرز چذابه  ۲۲۸ و ۳۶۶ نفر از این مرز خارج  و ۹۷ هزار و ۷۴۸ نفر وارد شده اند و از میان زائران غیر ایرانی چهار هزار و ۱۹۷ نفر خارج و دو هزار و ۸۶۰ نفر از این مرز وارد کشور شدند.

بهرامی نیا به تردد از مرز بین المللی شلمچه نیز اشاره کرد و افزود: در مدت مشابه نیز  ۷۵۰ هزار و ۱۰۵ نفر از مرز شلمچه تردد داشته اند که از این میان ۶۱۶ هزار و ۹۰۹ نفر زائر ایرانی و ۱۳۳ هزار و ۱۹۶ نفر اتباع غیر ایرانی بوده اند.

وی ادامه داد: از میان زائران ایرانی گذر کرده از مرز شلمچه ۳۹۲ و ۱۹۶ نفر از این مرز خارج  و ۲۲۴ هزار و ۷۱۳ نفر وارد شده اند و از میان زائران غیر ایرانی ۱۲۰ و ۵۵۳ نفر خارج و ۱۲ هزار و ۶۴۳ نفر از این مرز وارد کشور شدند.

انتهای پیام/ د

تردد زوار از مرزهای خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.