رئیس هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان غربی از ارائه بیش از هزار مورد خدمات رایگان پزشکی ورزشی در استان آذربایجان غربی به مردم و ورزشکاران خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛به منظور ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه و تشویق و ترغیب مردم به ورزش همگانی ایستگاه رایگان سلامت و تندرستی با شعار "فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی" از ۲۶ مهرماه لغایت ۴ مهرماه در استان برپا شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان در این خصوص گفت: ایستگاه رایگان تندرستی به مدت ۹ روز در استان آذربایجان غربی اجرا شد که در طی آن، ۹ ایستگاه سلامت و تندرستی در اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان ارومیه، مجموعه غدیر اورمیه، مصلای ارومیه، پارک گوللر باغی ارومیه، منطقه صمدزاده ارومیه، نمایشگاه توانمندی‌های هیات‌های ورزشی آذربایجان غربی در ارومیه، جاده سلامت کوه سر ارومیه و سالن شهید محرم زاده ماکو با مشارکت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برپا گردید.

شهرام طایفه افزود: دراین طرح، ۱۰۱۰ مورد خدمات به عموم مردم و ورزشکاران توسط کادر پزشکی هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی ارائه شد.

وی تصریح کرد: در طرح ملی ایستگان رایگان تندرستی، خدماتی از جمله تست قند، کنترل فشار خون و مشاوره پزشکی ورزشی انجام شد.
 طایفه در خاتمه افزود: طی این نه روز ۸ تن از پرسنل هیئت پزشکی ورزشی استان خدمات تعریف شده را بصورت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه نمودند.

انتهای پیام/م

 

ارائه خدمات پزشکی در هفته تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.