مراسم معارفه و تکریم معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز برگزار شد.

معارفه و تکریم معاون فرمانداری شهرستان شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مراسم معارفه و تکریم معاون فرمانداری شهرستان شیراز با حضور حیدر عالیشوندی فرماندار، استوار میمندی معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و سایر مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم حسن همتی به عنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان شیراز منصوب شد.

فرماندار شیراز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دکتر علی سعیدی معاون پیشین فرمانداری، گفت: یک پرسنل وزارت کشور، هیچ گاه مراسم تودیع ندارد.

حیدرعالیشوندی با اشاره به اینکه هر فردی در هر پستی ممکن است بسته به شرایط زمان و مکان تغییر کند، اما اعتقادی به تودیع ندارم، اظهار کرد: سعی من  بر این است که سازمانی پویا و فعال داشته باشم.

وی ادامه داد: امروز مراسم تودیع و معارفه نیست بلکه تودیع من است، چون دیگر طبق قانون بازنشستگی که شامل حال بنده میشود دیگر من در این مراسمات حضور ندارم و آماده هستم این مسئولیت را تحویل دهم.

حیدر عالیشوندی با اشاره به اینکه ۷۵۰ شعبه در شهر شیراز در انتخابات گذشته داشتیم که ۲۵ هزار نفر در این شعبه‌ها حضور داشتند، بیان کرد: در این مدتی که در پست فرمانداری بودم به کمک نیروی خدوم فرمانداری ۳ انتخابات پرشکوه انجام شده است و پرسنل فرمانداری همیشه در انتخابات در تلاش بودند و فرمانداری شیراز در کنار استانداری و معاون سیاسی امنیتی در این مدت توانسته است، جایگاه فرمانداری را ارتقاء دهد.

استوار میمندی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس هم گفت: با توجه به اینکه امروز کشور شرایط سخت و دشواری را پشت سر می‌گذارد همواره نیازمند گذشت و فداکاری هستیم.

وی ادامه داد: پذیرفتن این منصب توسط حسن همتی آن هم در این شرایط سخت با حقوق بسیار پائین، نشان از ایثار و فداکاری است.

استوار میمندی با بیان اینکه متاسفانه امروز از اقتصاد به عنوان اهرم سیاسی علیه ملت اسفاده میشود، اظهار کرد: در این شرایط سخت که بر کشور تحمیل شده است میطلبد شرایط مدیریت ما هم متغیر شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد توطئه جدید است، گفت: مهمترین سرمایه‌های اجتماعی هر کشور نیروی انسانی کار آمد آن کشور است و  مدیریت‌ها میتوانند کشور را از تنگنا‌ها و پیچ‌های سخت عبور دهند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس افزود: متاسفانه سرمایه‌های اجتماعی که مهمترین سرمایه کشور هستند به حداقل سطح خود رسیده است و اعتماد مسئولین بین آحاد مردم کاهش پیدا کرده است و برای برون رفت از این شرایط مسئولان مربوطه باید از ظرفیت نخبگان دانشگاهی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن به مبارزات علمی روی آورده است، ادامه داد: باید برای خروج از این شرایط  برنامه جامع و مشخصی داشته باشیم.

استوار میمندی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی شهر شیراز نهایت استفاده را برد، اضافه کرد: برای درمان بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی زیادی که در کلانشهر شیراز با آن مواجه هستیم باید برنامه ریزی مدون و جامعی انجام شود.

وی تصریح کرد: کسی انتظار شق القمر از مسئولان را ندارد بلکه فقط انتظار این است وضعیت نسبی و مطلوبی را ایجاد کنیم.

معاون جدید فرماندار شیراز در این مراسم نیز موفقیت در این پست را نیازمند همکاری همه همکاران خود در فرمانداری عنوان کرد و گفت: قطعا از نظر تمامی نخبگان و دانشجویان استفاده خواهم کرد و صیانت از حقوق شهروندان از جمله اولویت‌های کاری من است.
انتهای پیام/ن

معرفی معاون جدید فرماندار شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.