فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار علی‎محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، ۴۰۰ عنوان برنامه در این استان اجرا می‌شود.

وی گفت: تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز، دیدار با دانش آموزان جانباز دفاع مقدس، اجرای طرح پیوند مدرسه و مسجد با عنوان شهید بهنام محمدی، تجلیل از عوامل راهیان‌نور بسیج دانش‌آموزی، راهپیمایی استکبارستیزی یوم الله ۱۳ آبان و یادواره شهدای دانش‌آموز، از این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹ هزار دانش‌آموز این استان در قالب اردوی راهیان نور، به مناطق عملیاتی سال‌های دفاع مقدس اعزام شدند و امسال نیز همین تعداد اعزام خواهد شد.

اکبری گفت: طی یک ماه اخیر نیز یک‌هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور به مقصد مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام گردید.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری در سال گذشته، رتبه سوم کشوری را در زمینه راهیان‌نور دانش‌آموزی کسب کرد.

۸ آبان سالروز شهادت بسیجی ۱۳ ساله شهید محمدحسین فهمیده به عنوان روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی، و ۷ تا ۱۳ آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام‎گذاری شده است.

انتهای پیام/ش

ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار